«Ontzettend drukke week!»

De week van 15 januari ll. was enorm druk voor de groep. Een aantal optredens in Nederland, radiopromotie en een studiodag voor de Nederlandse tv én daarbovenop nog radio-opnames voor Studio Brussel. Jorunn geeft commentaar bij deze hectische toestanden.

20010129_bonanza1We hebben een ontzettend drukke week achter de rug: drie concerten in Nederland en de rest opgevuld met radio-promo en een studiodag. In Utrecht en Amsterdam hebben we in clubs gespeeld. Dat deed deugd, want de afgelopen maanden stonden we haast voortdurend in theaters, voor een zittend publiek.

Verder ben ik onwaarschijnlijk afgegaan tijdens de opnames van French Quiz op Studio Brussel. Al bij de inleiding kon mijn verschrikkelijk hip imago niet meer stuk, want Chris Dusauchoit vroeg naar de betekenis van mijn naam. Jorunn staat eigenlijk voor ‘vriend van het everzwijn’, dus je kan je de algemene hilariteit wel voorstellen.

Tijdens de quiz zelf heb ik, denk ik, één of twee vragen kunnen beantwoorden. Ik kon me zelfs niet herinneren dat ‘Tim’ van Wim De Craene is! We hebben toch nog nipt gewonnen, want gelukkig zat Luc De Vos in mijn panel, en die weet verdorie veel over muziek. Maar dat hij fantastisch is, wisten we natuurlijk al. Luc, merci hé maat.

Laïs concerteerde in het kader van de ‘Dorothea Tour’ onder anderen in Venlo (16/1), Utrecht (19/1) en Amsterdam (20/1).

Bonanza, 29 januari 2001

Geef een reactie

