«Hele week ziek in bed …»

Jorunn heeft de hele week ziek onder de lakens gelegen. Geen Zamu-award uitreiking. Wel een optreden in Tongeren, nog wat bleekjes en moe. Met enkele grappige geruchten tot gevolg.

20010226_bonanza1Ik heb een hele week ziek in bed gelegen, dus jammer genoeg kon ik er niet bij zijn toen de Zamu Awards werden uitgereikt. Daar kan ik bijgevolg geen zinnig woord over schrijven, behalve dat Laïs er ook ééntje gekregen heeft.

Vrijdag hebben we in de Velinx in Tongeren gespeeld, voor één keer met een invaller op gitaar omdat Fritz – onze gitarist en mijn vriend (ja, ja) – met Isabelle Antena op tournee was in Japan.

Daardoor, en ook wegens mijn afwezigheid op de Zamu-uitreiking in Brussel, deden er plots grappige geruchten de ronde op onze website, die overigens erg de moeite is, en bovendien zeer eenvoudig bezocht kan worden via http://www.lais.be.
«”Het rommelt binnen Laïs»”, schreven ze. Annelies zou tijdens een concert gezegd hebben dat één van de songs – De Wanhoop – wel een héél toepasselijke titel was. Maar daarom niet per se van toepassing op óns, natuurlijk. Het nummer gáát daar gewoon over.
Toch waren er direct ook een aantal mensen die vreesden dat het uit was tussen Fritz en mij. Want hij speelde niet mee, en ik zag er bleek en triest uit. Tja, ik was dan ook nauwelijks genezen. Enfin, eigenlijk zouden we dit ook echt positief kunnen opnemen: er geven mensen om ons. Yes!”

Laïs gaf – in het kader van de “Dorothea Tour” – op 16 februari ll. een concert in De Velinx te Tongeren.

© Bonanza, 26 februari 2001

Geef een reactie

