Nathalie ziek: “Sorry Fnac en Laïsfans in Leuven …”

Fnac-concert geannuleerd – Het kwaadaardige virus dat het eerder al op Jorunn gemunt had, sloeg opnieuw toe. Ditmaal was Nathalie het slachtoffer en moest ze het bed houden. Hoe heeft ze haar gedwongen rustperiode ondergaan en wat heeft ze allemaal moeten missen?

20010305_bonanza1“Ik dreig in herhaling te vallen, maar net als Jorunn onlangs heb óók ik een week ziek in bed gelegen. Dat was behoorlijk balen, want daardoor heb ik het ‘van horen zeggen’ fantastische concert’ van PJ Harvey gemist. Martine Van Hoof – de zangeres van Angelico en zelf een superfan van PJ – vertelde me dat ik een subliem optreden aan me voorbij heb laten gaan.”

“En nog meer pech deze week, want ik heb voor het eerst ook een concert moeten annuleren. Het was geen wereldramp, want het ging om een Fnac-optreden (sorry Fnac), maar ik wil me toch verontschuldigen voor iedereen die ons daar had willen zien zwoegen met twee monitors. Sinds we met ‘oortjes’ spelen, zijn we namelijk superverwend, en dan is het elke keer weer aanpassen aan de oude manier van werken.

“Als je ziek bent, doe je eigenlijk niet veel: slapen, lezen, denken, tetrissen, cd’s beluisteren. Ik heb de afgelopen dagen vaak werk van Leonard Cohen opgelegd. Zijn teksten blijven ongelofelijk romantisch, maar je moet er wel je tijd voor nemen. Dat was dus geen probleem deze week.”

Op 24 februari ll. werd het geplande optreden in de Leuvense Fnac noodgedwongen geannuleerd wegens ziekte van Nathalie.

© Bonanza, 5 maart 2001

Geef een reactie

