Annelies: «Sukkeltjes met gescheurde jurkjes»

Een van de laatste cd’s die ik heb gekocht (en niet met de Fnac-bons waar ik het een tijd geleden over had, want daar schieten er niet veel meer van over), is Survivor van Destiny’s Child.

20010528_bonanza1De hit Independant Women vind ik heel geslaagd, en ik had verwacht dat er op de nieuwe cd nog een paar pareltjes zouden fonkelen.
Viel dat lelijk tegen, flauwe nummers allemaal!

Onlangs zag ik op televisie de clip die bij hun nieuwe single hoort – die ook Survivor heet. Als je zin hebt eens goed te lachen, is dat een absolute aanrader. De drie beauties spoelen na een schipbreuk op een onbewoond eiland aan, en zijn totaal aan hun lot overgelaten. De sukkeltjes hebben er ocharme zelfs gescheurde jurkjes aan overgehouden! De ene loopt in een geel ensemble rond, de andere in iets geligs. Echt belachelijk.

Om het allemaal nog een beetje erger te maken, zond MTV vorige week de making of van die video uit. Wat bleek? De meiskes van Destiny’s Child dobberden in een plastieken bootje rond. Niet eens op zee, maar in een zwembad van nauwelijks vier op vier meter. En maar spetteren in het water. Misschien geen slecht idee om ook eens zo’n Laïs-clip te draaien.
Moet ik eens voorstellen aan de twee andere babes.

© Bonanza, 28 mei 2001

Geef een reactie

