In de bleke winterzon

Zojuist terug van een retourtje België (of moet ik, op de dag van de Ronde “Vlaanderen” zeggen?) om in bezit te kunnen komen van de single ‘In de bleke winterzon’. Het is een eind toeren vanuit Nijmegen.
Hoewel ik helaas niet de achtergronden van deze benefiet ken, moet ik zeggen dat de sfeer van de single me wel aanspreekt in relatie tot het doel.
De muziek klinkt misschien wat minder professioneel, minder gelikt dan we van Laïs gewend zijn en misschien zelfs een beetje kinderkoor-achtig, maar dat breekbare past mijn inziens wel bij het thema van de single.
Ik blijf genieten van de prachtige samensmelting van stemmen, en hoewel op deze single anders wordt beweerd, blijf ik van mening dat engelen bestaan!

Mark – Laiswereld, 6 april 2008

Webstek Help The Children

Geef een reactie

